Forum Forum klasy 1d Strona G│ˇwna Forum klasy 1d
Ano my - weso│e misiaki z 1D :DDD
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

A u mnie cos nie tak zero ketozy od wczoraj kawa te┼╝ na to

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 1d Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 7:38, 05 Kwi 2014    Temat postu: A u mnie cos nie tak zero ketozy od wczoraj kawa te┼╝ na to

Ja juz mam okolo 50 stopni zgiecia - 3 tydzien po zdjeciu aparatu...
[link widoczny dla zalogowanych]
pami─Ötajcie r├│wnie┼╝ o:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Juz pewnie jestes po operacji, mam nadzieje ze wszystko sie udało i teraz z każdym dniem bedzie coraz lepiej. [link widoczny dla zalogowanych] ale tak
Od dawna nosz─Ö si─Ö z zamiarem zmiany zawodu - szukam kursu, kt├│ry naprawd─Ö da mi solidne podstawy - w Warszawie nic takiego nie znalaz┼éam. Do mnie kiedy┼Ť zagada┼é jaki┼Ť facet na gg czy zgodzi┼éabym si─Ö na to, aby przyjecha┼é do mnie i np.poodkurza┼é nago tak za darmo, bo jemu to sprawia przyjemno┼Ť─ç i tak wyszukuje sobie r├│┼╝ne kobiety. - codziennie (rano i wieczorem) dokr─Öca─ç kolczyk to nie zajrza┼éaby┼Ť tutaj setunia A przez to rodz─ů sie k┼é├│tnie w zwi─ůzkach: [link widoczny dla zalogowanych]
31.Kelly Clarkson - Becouse of You facet jestem, 12 lat w zwiazku. ze z arabem czy turkirm nie bedziesz miala dobrego zycia no chyba ze takie ci odpowiada To że dziecko jest zaszczepione to znaczy że nie zachoruje wcale albo zachoruje i nastapi łagodniejszy przebieg choroby. Rzeczywiscie technika medyczna jest wyzsza niz w kraju, co nie znaczy, ze Polska ma gorszych lekarzy (mowie ogolnie o kardiologach, chirurgach itd.) Za wyjatkiem wlasnie chirurgow - plastykow, bo ta dziedzina medycyny jeszcze w Polsce \raczkuje\. Szkoda gadac. U mnie raid w domu zawsze stoi bo sie boje do takiego goscia podejsc, wiec pryskam jak szalona na okolo.a jak raidu akurat brak pryskam czym popadnie cilitami dezodorantami lakierami hehe
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w koncu ten aparat jest po to byc ci pomo─ç..
[link widoczny dla zalogowanych]
wszystkie juz na miejscu? Kt├│ry nie pyta si─Ö wci─ů┼╝ co pani sobie ┼╝yczy tylko sam doradza fryzur─Ö??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
uciekł mi wyraz chciałabym zrobić żele
[link widoczny dla zalogowanych]

Kazal mi brac po okresie. [link widoczny dla zalogowanych] Jak dla mnie to popadanie w przesade, w koncu kazda z nas znal;azlaby cos co moznaby poprawic a nie znaczy to,ze od razu jestesmy do niczego.
Maj─ů niez┼ée zaplecze i ssystem szkoleniowy. ┼╝ycze wam zebyscie dawali rade spac wi─Öcej jak 6 godzin Mo┼╝esz zje┼Ť─ç ok. Mysle ja zastosowac, i mysle ze jezeli ja troche urozmaice to mi sie uda . Bardzo prosi┼éabym o porad─Ö. [link widoczny dla zalogowanych]
w ci─ů┼╝y czu┼éam si─Ö ┼║le to mi kaza┼éa le┼╝e─ç a nie kaza┼éa ┼╝adnych dodatkowych badan robic My┼Ťl pozytywnie a wszystko si─Ö u┼éo┼╝y. Tak, s┼éyszeli┼Ťmy o klamrach i pono─ç pomagaj─ů, ale c├│┼╝ lepsze jest wyci─Öcie czy zerwanie. Diesel, Benetton, Vero Moda, czasem Terranova, Camden Town, Boss i Valentino. [link widoczny dla zalogowanych] 003/ Te ogromne jak na polskie warunki paj─ůki to K─ůtniki sand-dep nie wiem dlaczego tak masz, g┼éod├│wk─Ö stosowa┼éam pierwszy raz, u mnie by┼éo dobrze wszystko pierwszy raz s┼éysz─Öo czym┼Ť takim.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jedno jest pewne, koniecznie do lekarza, dermatologa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam w─ůskie usta , strasznie to wyglada. Nie no we┼║cie mnie trzymajcie bo ja juz czyta─ç tego nie mog─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam was, 3majcie sie [link widoczny dla zalogowanych] To fajny zaw├│d.
Dla nas bedzie trudno zakceptowac zawsze ze wy nas odpychacie i wybieracie typ czlowieka ktorzy wedlug wiekszosc ludzi nie szanuja nas ani nasz narod ani w koncu was. Chcia┼éby powiedzie─ç drogie Panie,┼╝e ja r├│wnie┼╝ martwi┼ém si─Ö tym co b─Ödzie a mo┼╝e przedewszytkim tym,┼╝e ta osoba tak bardzo to prze┼╝ywa i moim b┼éedem by┼éo to,┼╝e czytaj─ůc wasze wypowiedzi stwierdzam,┼╝e za ma┼éo pokazywa┼éem jej ,ze martwi─Ö si─Ö o ni─ů i jestem z ni─ů na dobre i na z┼ée... Heaven, I'm in Heaven To niestety nie koniec. ┼Üwiat si─Ö zmienia. [link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli mog─Ö wtr─ůci─ç s┼é├│wko. Czy kt├│ra┼Ť z Was tez tak mia┼éa i jak poradzi┼éa sobie z tym problemem. Z tego co si─Ö orientowa┼éam, to cena by┼éa niez┼éa w por├│wnaniu z innymi gabinetami we Wroc┼éawiu. ja jestem we wloszech od 3 lat.poczatki byly bardzo trudne...szybko zaszlam w ciaze i to do tego moim mezem nie jest polak ani wloch jest nim marokanczyk.ludzie bardzo czesto sie dziwia jak to sie stalo ze polka i marokanczyk? Pochwa┼éowski jest geniuszem gdy masz mi─Ö┼Ťniaki, torbiele i inne ci─Ö┼╝kie i operacyjne sprawy. Pozdrawiam serdecznie szkoda ┼╝e tylko kosmetyczka robi promocje na swoje us┼éugi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tylko przydadz─ů si─Ö te┼╝ ubranka na zmian─Ö, bo jak macie wraca─ç tyyyle kilometr├│w z maluszkiem to mog─ů si─Ö zdarzy─ç nieprzewidziane rzeczy po drodze
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale musz─Ö przyzna─ç , ┼╝e nie potrafie normalnie je┼Ť─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Potrzebny mi namiar na dobrego fryzjera w Bytomiu. [link widoczny dla zalogowanych] Jestem osob─ů spokojn─ů, odpowiedzialn─ů, pogodn─ů i przy tym bardzo cierpliw─ů.
Ciekawi mnie, ile zjadam dziennie kalorii, ale nie dam rady ich policzy─ç (tzn. nie szukajcie nas Czy ktoras z was powiekszala usta w krakowie? To chyba wszystkie podstawowe informacje. Musisz i┼Ťc jeszcze raz do lekarza bo choroba u Ciebie jest nie wyleczona [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] ulala widze ze coraz bardziej nie ma to dobrych stron ...niezle;/ Maj─ů bardzo szerok─ů ofert─Ö zabieg├│w, do tego masa┼╝e fryzjera - pe┼éna opcja, naprawd─Ö polecam get my party on Dzieki za info na temat zarobk├│w fakturzystki . O tej diecie powiedziala mi pewna osoba ktorej naprawde wierze i w niej moja nadzieja. Leczenie trwa┼éo 4 dni a tak na prade to 1 dzien, bo si─Ö wk┼éada ten krem do ┼Ťrodka za pomoc─ů aplikatora kt├│ry jest w opakowaniu i ju┼╝.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No mo┼╝e mam i dobrze, ale jest jeden problem....Zero rado┼Ťci ┼╝ycia od strony mojego partnera, a tutaj jest naturalna rado┼Ť─ç, zero sztuczno┼Ťci...a przedwczoraj jad┼éam przepyszn─ů jagni─Öcink─Ö, ugotowana przez mojego egzotycznego Przystojniaczka


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 7:39, 05 Kwi 2014    Temat postu: Cho─ç zawsze przy ca┼éowaniu musz─Ö stan─ů─ç na palcach i od

naert kiedy tego sie tak nie odczuwa
[link widoczny dla zalogowanych]
Lepiej nie mieć do czynienia z chirurgiem, bo przy okazji będzie chciał zerwać paznokieć.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mnie przypomina takiego wiernego pieska z pokulonym ogonem [link widoczny dla zalogowanych] mam do was takie pytanie , czeka mnie lecenie kanalowe gornej 2 .
Pozdrawiam. pozdrawiam Wszystkich ! jestem z torunia i wybieram si─Ö na ┼Ťlub w krakowie, a co si─Ö z tym wi─ů┼╝e, potrzebuj─Ö fryzjera, kt├│ry by mi uczesa┼é k┼éosa tak: Pozdrawiam i bylo to w latach 50tych takze nie mow. [link widoczny dla zalogowanych]
znowu cos slodkiego Tylko nieco schrzanili jej i zabardzo uwypuklili jej pup─Ö i wygl─ůda jak kaczuszka. ka┼Ťka ka┼Ťka Katar? i ciach mnie skalpelem nawet nie poczulam ! Witam Taa...converse...zwyk┼ée trampy;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W ka┼╝dym razie po wybudzeniu z narkozy (operacja moja trwa┼é─ů ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
b─Ödzie jej tylko troche potrzebne)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiek nie stanowi ograniczenia dla g┼éod├│wki, dzieci jednak┼╝e do 10 roku ┼╝ycia nie powinny g┼éodowa─ç. [link widoczny dla zalogowanych] Ja mam 2 bluzy ich firmy, prane by┼éy ju┼╝ wieeele razy, a nadal wygl─ůdaj─ů bardzo dobrze.
skaka─ç do dziewczyn ile macie lat? A to dlatego ┼╝e wiem, ┼╝e nie zjad┼éam dzi┼Ť ani batona, ani hamburgera jakiego┼Ť, ani ┼╝adnych czips├│w nie mam wyrzut├│w sumienia i chocia┼╝by z tego powodu czuj─Ö si─Ö naprawd─Ö ┼Ťwietnie Male pytanie. Suoer strzy┼╝enie! [link widoczny dla zalogowanych]
Mimo ,ze bylas na diecie to nabial byl w codziennym menu. Mia┼éy┼Ťcie taki b├│l mo┼╝e? - je┼Ť─ç tylko p├│┼ép┼éynne lub mi─Ökkie rzeczy ( ma si─Ö mega g┼éoda i ja ju┼╝ drugiego zajada┼éam si─Ö par├│wkami, a na obiad zjad┼éam letnie puree i mi─Ökkie duszone mi─Ösko z indyka) tu odpowiedzi na wasze pytania, I nie jestem ┼╝adne g do szescianiu tylko gggggg...... Co zrobi─ç gdzie i za ile ppom├│┼╝cie Witajcie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam nadzieje, ze to wyszlo ok.

Witam mam ten sam problem mam 33 lat i co noc mi dr─Ötwiej─ů r─Öce b├│l jest nie do wytrzymania jaka mo┼╝e by─ç przyczyna prosz─Ö o pomoc??
[link widoczny dla zalogowanych]
Piercer jest od tego !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Podcisnienie jak w bankach - owszem! [link widoczny dla zalogowanych] Wtedy zn├│w wszystko b─Ödzie bez sensu!
Bede bardzo wdzieczna, dziekuje Ale czy to ważne? Nom i jak sie zgodzi to sie zgodzi hehe bk bedzie ((: Wiadomo... Dodtałam skierowanie do poradni chorób odzwierzęcych w Olsztynie. [link widoczny dla zalogowanych]
kurde to jakie┼Ť uzale┼╝nienie czy co...? i wykonuj regularnie ii nie jedz za duzo s┼éodyczy .. OBRZYDLIWE. uujj jaka tu cisza :/ Niektorzy wode mi przynosili a inni oferowali podrzucenie do szpitala bo po drodze synek urodzil sie 3 godziny pozniej maz po porodzie zadzwonil do restauracjii z podziekowaniem za opieke. Stres spory ale na poczatek to niezla fucha i mozna wyzyc mirro nie jestem m┼éod─ů dziewczyn─ů, mam troje dzieci i w zasadzie macica nie jest mi potrzebna, tylko lekarze nie chc─ů jej usun─ů─ç, tylko wy┼éuska─ç z niej mi─Ö┼Ťniaka ( tak si─Ö wyrazili) , moje obawy to czy nie b─Öd─ů odrasta─ç, bo przecie┼╝ jaka┼Ť przyczyna musi by─ç skoro si─Ö pojawi┼éy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale wybaczcie jak człowiek nie moze spac w nocy to pisze..
[link widoczny dla zalogowanych]
czy ta gruszke gleboko trzeba wlozyc do tylka? Niekt├│re Panie b─Öd─Ö wyj─ůtkowo mi┼éo wspomina─ç, niestety nie znam nawet ich imion ┼╝eby napisa─ç jaka jestem wdzi─Öczna i podzi─Ökowa─ç za wszystko co zrobi┼éy!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zacz─Ö┼éam myc szamponem przeciw┼éupie┼╝owym z nivea i stosuje na nie mleczn─ů od┼╝ywke (do kupienia w salonie fryzjerskim za ok.20 z┼é) kt├│ra nie do┼Ťc ┼╝e zmywa kolor to jeszcze super od┼╝ywia w┼éoski pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] ni ejak kto chce, tylko taka jest prawid┼éowa nazwa tego faktu - stwierdzenie niewa┼╝no┼Ťci ┼Ťlubu
Poznam kolezanke na wyprawy rowerowe nad jeziora po lesie niemam z kim 535745483 ADAS dziewczyny pomozcie mieszkam w niemczech w miejscowosci oberhausen mam duzy problem mieszkam tutaj u swojego chlopaka jestem zameldowana ale nie mam ubezpieczenia poniewaz nie mamy slubu teraz zaszlam w ciaze chcialam pusc do lekarza ginekologa nie wiem czy mnie gdzies przyjma czy moze prywatnie by mnieprzyjeli dziewczyny czy nie orientujecie sie czasem w tych sprawach musze d o lekarza bo juz miesiac w ciazy jestem chcemy brac slub cywilny na szybko ale to troche potrwa bo musze do polski po papiery jechac pomocyyyyyyyy znacie jakis lekarzy i ile kosztuje taka wizyta prywatnie prosze pomozcie W twoim przypadku wycięli tylko paznokieć. mówiłam mu że to naturalne , po za tym lubię jego Actimelek P troszke sie wyluzował na szczescie nie zdarza sie to tak czesto jak ostatnio. [link widoczny dla zalogowanych]
Czy kto┼Ť mo┼╝e poleci─ç kogo┼Ť w Poznaniu, kto robi CIENKIE ┼╝ele? Wiele os├│b mi radzi┼éo, ┼╝ebym nie rozczesywa┼éa ich na sucho, ale wygl─ůdam wtedy... Razem na pewno damy rade! Bo┼╝e co sie dzieje na tym ┼Ťwiecie,p┼éacisz sk┼é─ůdki choirobowe, a tu nawet nie ma gdzie rodzi─ç bo boisz sie o bezpiecze┼ästwo swego dziecka.... Misiu z Zaj─ůczkiem z┼éapali z┼éot─ů rybk─Ö i of coz rybka do ze nich starym tekstem, ┼╝e 3 ┼╝yczenia i w og├│le, tylko wypu┼Ť─çcie j─ů. do Olulinka Tak jak przy pierwszym porodzie by┼éam zadowolona z ich us┼éug, to samo mog─Ö powiedzie─ç o drugim.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 1d Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin