Forum Forum klasy 1d Strona Gwna Forum klasy 1d
Ano my - wesoe misiaki z 1D :DDD
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

i rozumiem że pasta do zębów powinna byc bez fluoru?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 1d Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 13:27, 20 Mar 2014    Temat postu: i rozumiem że pasta do zębów powinna byc bez fluoru?

To ta cholera mnie wykonczy. [link widoczny dla zalogowanych] Idę na operację. dotychczas prz stosowaniu diet chudłam szybko i równie szybko wracałam do poprzedniej wagi , ba nawet wyższej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie mozesz byc przemalowana, teatralny makijaz w ogole odpada

Kobiety: [link widoczny dla zalogowanych] Gratuluję Wam Waszych wyników,dziewczyny s a twardzielami..żaden facet nie wytrzymałby tyle ile Wy,ba..wielu ludzi by się na to nie porwało..

lżej ale czydziała to zobaczymy jak skonczą się trzy fazy : W czerwcu skończyłam 2-letnie studium fryzjerskie i chciała bym się nadal kształcić w tym zawodzie dlatego poszukuję kursów lub szkoleń w krakowie, które będą w trybie dziennym zarówno z zakresu fryzjerstwa jak i wizażu. Polecam! Ja dzisiaj tez tak troche \poadkinsowalam\ . marnie chociaż Biosteron 25 mg nieco poprawił jakość mojego snu. [link widoczny dla zalogowanych]
Powiedzcie mi czy mam sie martwic.W CZD powiedzieli ze powinno spasc ponizej 100 a tu mam powyzej 200.Lekarka powiedziała ze jak z okiem cos bedzie nie tak to łaskawie moge sie pojawicz dzieckiem.A moze wy macie namiary na dobrego lekarza dzieciecego od tokso Wyglada super. Pamiętaj im więcej jesz tym więcej chudniesz. Saerg - może Jason Donovan Sealed with a Kiss? Laura Branigan - Self Control witam wszystkich..o co chodzi z tym zabrzem bo ja nie wiem nic na ten temat.. I....będziesz płakkać a on Cie zostawi
Kawa jak wiadomo obniza drastycznie poziom cukru we krwi dlatego moze wywolywac ataki glodu.To jest autentycznie jak nalog czlowiek wpada w dygot przestaje myslec i wszystko skupia sie wkolo tego zeby cos zjesc.
jak juz zauwazylas to wolny kraj wiec mozna go opusic - ale nie przeciez to wbrew tradycji - lepiej jeczec i krzyczec i tupac nogami
no to moze tak:
to jest fotomontaż?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 1d Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin