Forum Forum klasy 1d Strona G│ˇwna Forum klasy 1d
Ano my - weso│e misiaki z 1D :DDD
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

pomaga i to bardzo ale do tego powinny byc cwiczenia i dieta

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 1d Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 15:09, 10 Kwi 2014    Temat postu: pomaga i to bardzo ale do tego powinny byc cwiczenia i dieta

Dlatego zapraszam na forum wszelkie osoby odchudzaj─ůce si─Ö bez wzgl─Ödu na to jaka metode preferuja by─ç mo┼╝e pomozecie innym albo ktos doradzi wam
[link widoczny dla zalogowanych]
Przecie zowulacja jest zaburzona z taka prolaktyna jak ja mam i tak samo progesteron jest zbyt niski !
Tzn podnoszę łydki, a reszte zostawiam na ziemi..
[link widoczny dla zalogowanych]
i zrobi─Ö to wg zalecen Tombaka co do cz─Östo┼Ťci tych wlew├│w
\schud┼éa┼Ť?\ to od razu widzi si─Ö sens diety, ─çwicze┼ä i meridii.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bo w┼éoskiegojezyka [link widoczny dla zalogowanych] Czytaj─ůc wasze slowa to tak jakby ktos znal moje my┼Ťli...wiem jest ci─Özko,ale ja wiem ze jestesmy przez to wyj─ůtkowe...inne od innych ale wydaje mi sie ┼╝e te┼╝ bardziej wra┼╝liwe.Mnie np.┼éatwo mo┼╝na zranic, bardzo sie przejmuje nawet jesli wiem ze kto┼Ť mowi cos po prostu przez zazdro┼Ť─ç.Zgadzam sie z tym ze jestesmy bardziej dojrza┼ée.Mam 19 lat i wiem ze marzenie numer jeden to zrobic cos z tymi bliznami na nogach!
Polecam takze forum gazety, tam jest specjlny diza┼é dotycz─ůcy laserowego usuwania w┼éos├│w, wypowiada sie tam kilka tysiecy os├│b, powaznych i dorso┼éych i nikt nie napsia┼é jeszcze zeby laser nie zadzialal, lub powodowal wieksze owo┼éosienie. Beata I nie tylko na wadze ale takze w cm. Odrzywka...nie wiem, gdzie teraz mieszkasz, ale jesli chcesz zmienic mieszkanko, to najlepiej popytaj znajomych w pracy.Inna mozliwoscia jest pojscie do agencji, ale oni pobieraja oplaty. opr├│cz ceny? [link widoczny dla zalogowanych]
Ola┼é spraw─Ö i kaza┼é mi przyj┼Ť─ç za rok na kontrol─Ö.w pa┼╝dzierniku tego samego roku dosta┼éam ten sam atak-ch┼éopak zawi├│z┼é mnie na pogotowie i tam si─Ö okaza┼éo ┼╝e mam torbiel na lewym jajniku wielko┼Ťci 5x3 cm. bluzeczk─Ö. S─ů te┼╝ bardzo drogie, zacz─Ö┼éam od ta┼äszego. Naprwd─Ö warto! Czy maj─ůc do zaoferowania czas w tygodniu od 15 i ca┼ée weekendy mo┼╝na odby─ç praktyk─Ö. Nawet mojego dziecka nie dali rady obci─ů─ç. moze Cie to troche kosztowac, ale przynajmniej bedize w miare dobry efekt..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
podobno z czasem bedzie lepiej
C├│z, tak jak powiedzia┼éam, kazdy widzi tutaj swoj─ů stron─Ö...
[link widoczny dla zalogowanych]

Co do jedzenia i picia.
[link widoczny dla zalogowanych]
placa ci za to????O swoim nosie jak go wogole zoperujesz to powiesz co najmniej pol roku po operacji czy jestes zadowolona czy nie a nie kilka tygodni,takie wlasnie sa wiarygodne tu wpisy jak ten od zadowolonej. Animetka mnie te┼╝ to wkurza..
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej Dziewczyny
[link widoczny dla zalogowanych] etowa_Platforma_Fryzjerska ,771/Nauka_Zawodu,776/index.html ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Olala,2 sprawy - co z tymi zaleg┼éo┼Ťciami,masz chyba jak─ů┼Ť dobr─ů kole┼╝ank─Ö,od kt├│rej mo┼╝esz codziennie lub 2x w tyg.
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak ktos by chciał pogadac o kolczykach w pepkach, to odzywajcie siena gg... [link widoczny dla zalogowanych] Godzina 16:
Po┼éo┼╝ne w szpitalu pa┼ästwowym najbardziej denerwuje to, gdy mama nie potrafi sobie odci─ůgn─ůc pokarmu, bo nie chcia┼éo jej si─Ö chodzi─ç do szko┼éy rodzenia i dlatego s┼éyszy si─Ö opinie, ┼╝e personel jest niemi┼éy. Masz racj─Ö ULLA takich dziewczyn lub kobiet jest duuu┼╝o wi─Öcej Ja np. ;] Je┼Ťli masz jeszcze przed sob─ů troch─Ö czasu, to zd─ůzysz przeczyta─ç nasze wra┼╝enia, bo chyba wszystkie st─ůd rodzimy u dra Lipskiego. mo┼╝e to objaw czego innego, ale moja mama m├│wi, ze w ten spos├│b rozrasta sie macicia czy jako┼Ť... [link widoczny dla zalogowanych]
Czas mnie goni wiec bedzie krotko Jak b─Ödziesz mia┼é problemy z jak─ů┼Ť piosenk─ů to pisz na maila. a imie takie beznadziejne ze dziecko tez pewno za madre ni b─Ödie - bo po kim niby ?? Odpowied┼║ na zdane pytanie wcze┼Ťniej- Nie wiecie co si─Ö sta┼éo z Camille Albane z Karmelickiej???? Kilka lat temu polpasiec na twarzy. Kasiu,
[link widoczny dla zalogowanych]
Nic to nie pomaga.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja dzi─Öki temu, ┼╝e cz─Ö┼Ťciej by┼éam sama ni┼╝ z kim┼Ť, to wy─çwiczy┼éam w sobie umiej─Öto┼Ť─ç sp─Ödzania i organizowania sobie czasu.
[link widoczny dla zalogowanych]
analfabeto!!! mam problem i nie bardzo sobie z nim radz─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zobaczysz czy Ci si─Ö spodoba, nigdy nie farbowa┼éa┼Ť w┼éos├│w to i tak b─Ödzie du┼╝a zmiana.
[link widoczny dla zalogowanych]

3. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] amarzen/mezczyzna/id-5142
HEj CAren.Rozumiem Ci─Ö doskonale- z jednej strony partner z kt├│rym ┼é─ůczy Ci─Ö bardzo wiele, z kt├│rym tworzysz udan─ů par─Ö i rozumiesz si─Ö na wielu p┼éaszczyznach a z drugiej ten beznadziejny seks...To na pewno jest powa┼╝ny problem dla kobiety kt├│ra przecie┼╝ tak jak ka┼╝dy cz┼éowiek jest istot─ů seksualn─ů. szkoda Lipids. A jak sie sprawa ma z dwoma pozostalymi zawodami zwiazanymi z nieruchomoscia: a gwaizda z niej taka jak ze mnie matka teresa. [link widoczny dla zalogowanych]
Zolty motylek gratulacje Czesc z tego to woda ale i tak schudlas tak spuchni─Öta + szcz─Öko┼Ťcisk. Ja te┼╝ nie przepadam za Jab┼éczy┼äsk─ů. amber pod koniec roku juz na sta┼ée raczej Efekty widzia┼éam ju┼╝ po pierwszym zabiegu. Szuka┼éam szuka┼éam i znalaz┼éam wreszcie Pogoda coraz ┼éadniejsza wiec my┼Ťle ze teraz powinno nam by─ç ┼éatwiej i przyjemniej
Hurrrrrrrra!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja doszłam do takiej perfekcji, że obecnie prawie nic nie jest w stanie wyprowadzić mnie z równowagi.
[link widoczny dla zalogowanych]
ereska
Ja juz jestem po tych przejsciach.
[link widoczny dla zalogowanych]
za wszystko zaplacilam 100zl
[link widoczny dla zalogowanych]
blehh
/tutaj nie wolno wymienic innej branzy, tylko aplikowany zawod, ale bardziej specjalizowany lub wyzsze stanowisko, zeby wiedzieli,ze myslimy o tej pracy powaznie i przyszlosciowo.
[link widoczny dla zalogowanych]

Trafiłam na innego lekarza na dr. [link widoczny dla zalogowanych] finka.
[link widoczny dla zalogowanych] A m├│j znajomy pyta: tak wkladalem izolowalem od paznokcia..no ale musze miec w bucie bo studiuje dziennie no i mam zajecia ... bardzo mi na tym zalezy....a za diabla nie moge takiej bramki znalesc Oczywiscie by┼éoby super gdyby kto┼Ť m├│g┼é poleci─ç, bo sam korzysta┼é z takich us┼éug [link widoczny dla zalogowanych]
wzielam 2 razy ale tak fatalnie sie czulam ze zrezygnowalam(wtedy jescze nie planowalam dzieci ale prolaktyna byla duzo za wysoka i trzeba bylo obnizyc). Wlasnie sie natknelam na ten topik i zobaczylam moje wpisy z przed ponad roku!! O tym, jak wykwintna salonowa polszczyzna poslugujesz sie ty sama, moga swiadczyc twoje wpisy w watku List do pani M.Modzelewskiej. tzn zawsze mialam okres regularnie co 28 dni a w grudniu dostalam juz opozniony tzn na 43 dzien.. Pozdrawiam Zobacz nawww.feelbeauty.eu/forum ponad 800temat├│w ,ponad 6000post├│w,fotki pozabiegowe hellooo!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
kosmetyki osmo, zw┼éaszcza seria do w┼éos├│w zniszczonych s─ů naprawd─Ö godne polecenia, wydajne i w miar─Ö tanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Moja mama miała ten sam problem (ja obecnie również).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 1d Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin